گـُوبـــاره
 

Wednesday, May 17, 2006


مغز انسان : آفرينشگاه انديشه و خيال 


بخش نخست:

مغز انسان كارگاه انديشه ورزی و خيال پردازی اوست. اين كارها را مغز درپرتو نقش زيستياری خود كه هماره سازگارتر كردنِ تن و جان انسان با زيستبوم اوست انجام مي دهد. اگر چه مغز، اين پديده بسيار پيچيده و شگفت، توانايی پرده برداری از بسياری از رازهای هستی را دارد و با آشكار نمودنِ پيوندهای پنهان، انسان را با گوهرِ بسياري از پديدارهاي جهان آشناتر كرده است، اما بااينهمه، اين كلافِ درهمِ گوی گون، براي راهنمايي انسان در طبيعت و گره گشايي از گرفتاريهاي زيستبومي پديد آمده است و همه تواناييهاي آن، ريشه در نقش زيستياري آن دارد. اين نقش، با دگرگون شدنِ شرايطِ ريستي،ساختارِ مغز را دگرگون مي كند.

دنبـــاله


Post a Comment
Comments:
خانه ی نو مبارک. یا من تازه پیداش کرده ام یا نوست. این یادداشت را هم نخوانده بودم. موضوع خیال انگیزی است. امیدوارم به زودی کتاب تان چاپ شود. موفق باشید.
 
این کتابی که اجازه چاپ نگرفته ، از چه کسی و کجا باید اجازه چاپ بگیرد؟ اگر منتظر اجازه چاپ از نمایندگان اسلام در مملکت امام زمان هستید که مطمئنا هرگز صادر نخواهد شد. پس لطفی در حق بشریت کرده و چاپ این کتاب و کتابهای دیگرتان را به عهده همین چاپخانه های سرزمین های کفر و الحاد بسپارید تا عمری باقیست بتوانیم بخوانیم و گوش طرفداران دین خاتم الانبیا کر ، لذت ببریم
قبلا و البته بعدا متشکریم
دوستدار شما
وفا
 
Post a Comment
Free counter and web stats blog counter
seedbox vpn norway