گـُوبـــاره
 

Wednesday, December 20, 2023


چرا روزی نشد ما بادبادکهایمان را،...آه 


شبِ یلداست، ننشین خانه،‌ برخیز و بیا امشب
رها کن تا شوی از دردِ بی راهی، رها امشب 

"
بیا تا گل برافشانیم و می در ساغر اندازیم"
وگرنه غم نماید هردومان را کله پا امشب

دلم تنگ است و با من، بی تو دائم برسرِ جنگ است
بیا ای آنکه هم دردِ منی و هم دوا امشب

"
هوا بس ناجوانمردانه سرد است‌"... آی‌ی... لامصب
الا ای آفتابِ رندگی، از در درآ امشب

چرا هرگز نشد ما بادبادک هایمان را،...آه
بیا با هم کنیم آن بادبادک ها هوا امشب

"
تو را من چشم در راهم"، تو را از خویش می خواهم
بیا امشب، بیا امشب، بیا امشب، بیا امشب

عجب لبریز و...چیزم من، سراسر سورپریزم من
اتاقِ فکر من دارد برایت نقشه ها امشب!


https://www.akhbar-rooz.com/227515/1402/09/29/



Post a Comment
Comments: Post a Comment
Free counter and web stats blog counter
seedbox vpn norway